




- CEREMONIALNE RAPÉ i AKCESORIA
- ZESTAWY
- AMBIL
- SANANGA
- CEREMONIALNE KAKAO
- LEŚNY ORMUS™
- 100% NATURALNE KOSMETYKI
- AROMATERAPIA I LEŚNE KADZIDŁA™
- LEŚNE KONOPIE™
- PIERŚCIENIE I BRANSOLETKI TENSOROWE
- BIO YERBA MATE
- BIO MATCHA
- BIO GUAYUSA
- BIO KAWA
- LEŚNE SUPLEMENTY™
- LEŚNA LOTERIA™
- KAMBO
- KSIĄŻKI i EBOOKI
- MINERAŁY I KAMIENIE
- RĘKODZIEŁO
- BON UPOMINKOWY
- ODPROMIENNIKI
- DESKI ŻYCIA
- Orientalny sklep
- Odzież
- Obrazy mocy
- Instrumenty ceremonialne
- Muzyka ceremonialna
Nowości
Promocje


































Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Za zapisanie otrzymasz aż 500 punktów lojalnościowych!

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Las Szamana
Jana Pawła II 3
48-100 Głubczyce
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres oraz e-mail wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Las Szamana
Jana Pawła II 3
48-100 Głubczyce
Zwroty przyjmujemy tylko, jeśli odeślesz produkt w stanie nienaruszonym z dowodem zakupu.
Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które znajdowały się w podróży dłużej niż 7dni.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
Wszelkie koszty transportu ponosi Kupujący.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.