
- PRODUKTY(635)

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.





























Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Las Szamana
Jana Pawła II 3
48-100 Głubczyce
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres oraz e-mail wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Las Szamana
Jana Pawła II 3
48-100 Głubczyce
Zwroty przyjmujemy tylko, jeśli odeślesz produkt w stanie nienaruszonym z dowodem zakupu.
Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które znajdowały się w podróży dłużej niż 7dni.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
Wszelkie koszty transportu ponosi Kupujący.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.