Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Za zapisanie otrzymasz aż 500 punktów lojalnościowych!
Regulamin sklepu internetowego
§ 1. Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy Las Szamana, dostępny pod adresem internetowym https://lasszamana.pl/, prowadzony jest przez No Matrix No Sp. z o.o., wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0001110961, NIP: 8971939126, REGON: 528915015, z siedzibą przy ul. Rynek 60/2, 50-116 Wrocław.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu. Określa on zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2. Definicje
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Sprzedawca – No Matrix No Sp. z o.o.
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://lasszamana.pl/.
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9. Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego; przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług lub umowę o dzieło.
§ 3. Kontakt ze Sklepem
1. Adres e-mail Sprzedawcy: shop@lasszamana.pl
2. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 880 58 48 48
3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
- Rachunek do przelewów w PLN: 98 1140 2004 0000 3102 8504 5272
- Rachunek do przelewów EUR: PL35 1140 2004 0000 3712 2298 0143
- Rachunek do przelewów CZK: PL02 1140 2004 0000 3912 2298 0154
- Rachunek do przelewów GBP: PL98 1140 2004 0000 3212 2345 7464
- Rachunek do przelewów CHF: PL70 1140 2004 0000 3812 2346 6501
- Rachunek do przelewów USD: PL34 1140 2004 0000 3012 2345 7453
4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: poniedziałek – piątek: 8:00 – 13:00.
§ 4. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do Internetu i przeglądarką typu Google Chrome,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- zainstalowany program FlashPlayer (jeżeli wymagany przez wybrany element strony).
§ 5. Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Zamówienia można składać całą dobę każdego dnia roku. Dopuszcza się wyznaczenie dni, w których Sklep jest nieczynny, po wcześniejszej informacji zamieszczonej na stronie Sklepu.
3. Sklep internetowy jest przeznaczony dla Użytkowników, którzy ukończyli 18 lat. Przed wejściem do Sklepu internetowego Użytkownik potwierdza ukończenie 18. roku życia.
4. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga założenia Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu lub przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
5. Ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Istnieje możliwość zmiany waluty w odpowiednim oknie w Sklepie.
6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe). Klient jest o nich informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem aktualnego kosztu dostawy.
7. Jeśli charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie końcowej ceny, informacje o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, zostaną podane w opisie Produktu.
§ 6. Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się przez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
§ 7. Zasady składania Zamówienia
Aby złożyć Zamówienie, należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie),
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”,
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji,
- w przypadku składania Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia, podając dane odbiorcy i adres dostawy, wybrać rodzaj przesyłki, ewentualnie wprowadzić dane do faktury (jeśli są inne niż dane odbiorcy),
- kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i (w zależności od wybranego sposobu) opłacić zamówienie w określonym terminie (z zastrzeżeniem § 8 pkt 3).
§ 8. Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Kurier InPost
- Paczkomat InPost
- Odbiór osobisty
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Przelew natychmiastowy
- Karty płatnicze: VISA i Mastercard
- BLIK
- Pobranie
- Przelew tradycyjny
- Klarna „Zapłać za 30 dni” (o ile dostępne)
3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro S.A. (również obsługa kart płatniczych).
4. Przesyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 300 zł.
5. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.
§ 9. Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia, zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie drogą mailową. Przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę wiadomości e-mail z informacją o zmianie statusu Zamówienia na „w trakcie kompletowania”. Z chwilą otrzymania tej wiadomości Umowę Sprzedaży uznaje się za zawartą.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu lub wzbudzających uzasadnione wątpliwości.
4. W przypadku wyboru przez Klienta:
- płatności przelewem, płatności elektronicznej albo płatności kartą płatniczą – Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży (w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane),
- płatności „za pobraniem” przy odbiorze przesyłki – Klient obowiązany jest uiścić płatność przy odbiorze przesyłki,
- płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki – Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru, chyba że przy składaniu zamówienia ustalono inaczej.
5. Jeżeli Klient wybrał dostawę inną niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany w terminie wskazanym w opisie danego Produktu (z zastrzeżeniem ust. 6) w sposób wybrany przez Klienta.
6. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, obowiązuje najdłuższy z nich.
7. Początek biegu terminu dostawy liczony jest w następujący sposób:
- w przypadku wyboru płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
- w przypadku wyboru płatności „za pobraniem” – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
8. W przypadku odbioru osobistego Produkt będzie gotowy do odbioru w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany mailowo.
9. Dostawa Produktu odbywa się na terenie całego świata, o ile na stronie Sklepu nie zaznaczono inaczej.
10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.
11. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
12. W przypadku nieodebrania przez adresata przesyłki i jej zwrotu do nadawcy, możliwa jest ponowna wysyłka po uiszczeniu przez Klienta ponownych kosztów przesyłki oraz zwrotu.
13. W przypadku zaginięcia przesyłki na poczcie, Sprzedawca wysyła Produkt ponownie.
§ 10. Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się z chwilą dostarczenia Produktu Konsumentowi (lub osobie przez niego wskazanej).
3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. Oświadczenie może być wysłane pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną (na adres e-mail Sprzedawcy podany w § 3 Regulaminu).
5. W przypadku przesłania oświadczenia drogą elektroniczną, Sprzedawca w ciągu 48 godzin od jego otrzymania potwierdzi mailowo odbiór.
6. Skutki odstąpienia od Umowy:
- Umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
- W przypadku, gdy odstąpienie nastąpiło z winy Sprzedającego (np. wysłano uszkodzony lub niezgodny z opisem produkt), zwrot obejmuje także koszty przesyłki w jedną stronę (nie podlegają zwrotowi dodatkowe koszty wynikające z wyboru droższej metody dostawy).
- Jeżeli odstąpienie nie następuje z winy Sprzedającego, zwrotowi podlega wyłącznie cena zakupionych produktów (bez kosztów wysyłki).
- Zwrot płatności nastąpi przelewem na konto bankowe Konsumenta, o ile nie ustalono inaczej. W przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą zwrot nastąpi na rachunek bankowy przypisany do tej karty.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania (zależnie od tego, co nastąpi wcześniej).
- Konsument powinien odesłać Produkt nie później niż 14 dni roboczych od dnia poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument wyśle Produkt przed jego upływem.
- Konsument odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
7. W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie można go odesłać zwykłą pocztą, informacja o tym oraz o kosztach zwrotu będzie podana w opisie Produktu.
8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych lub ze względu na ochronę zdrowia, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
9. Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które znajdowały się w podróży dłużej niż 7 dni, a także międzynarodowych przesyłek.
§ 11. Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres podany w § 3.
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia, datę, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego nie później niż w terminie 14 dni, chyba że inaczej ustalono z Klientem. Brak ustosunkowania się w tym terminie oznacza, że roszczenie uznaje się za uzasadnione.
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3.
7. Jeżeli na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, znajduje się w opisie Produktu.
§ 12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych chroniących konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
§ 13. Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów mogą być:
- przewoźnicy (poczta, firmy kurierskie) – w przypadku dostawy,
- podmiot obsługujący płatności elektroniczne lub karty płatnicze – w przypadku płatności online.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży. Brak podania wymaganych danych uniemożliwia zawarcie umowy.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
§ 1. Postanowienia ogólne
- Administratorem danych jest No Matrix No Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (ul. Rynek 60/2). Ochrona danych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami, a przechowywanie danych ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z przepisami prawa (m.in. ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną).
- Dane osobowe Usługobiorcy i Klienta przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej umowy.
- Dla lepszego odbioru Polityki Prywatności: termin „Użytkownik” to „Ty”, zaś „Administrator” to „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
- Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez protokół SSL.
- Dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
§ 2. Administrator Danych
- Usługodawca jest administratorem danych klientów. Jeśli posiadasz Konto na naszej stronie, przetwarzamy Twoje dane takie jak: imię i nazwisko, NIP (w przypadku przedsiębiorców), adres e-mail, telefon kontaktowy, adres dostawy, dane wymagane do realizacji płatności za Zamówienie, adres IP itp.
- Usługodawca jest także administratorem danych osób zapisanych do newslettera.
- Dane osobowe przetwarzane są:
- zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
- zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
- w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną,
- w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych) i o ile przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą,
- w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Użytkownika (np. w przypadku zapisu na newsletter).
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem: lasszamana@gmail.com.
- Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody, tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeśli przepisy krajowe, unijne albo międzynarodowe obligują nas do retencji danych.
- Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
- Usunięcie danych osobowych może nastąpić w wyniku cofnięcia zgody bądź wniesienia sprzeciwu na ich przetwarzanie, o ile przepisy nie stanowią inaczej.
- Usługodawca nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom, niż upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Dane osobowe przetwarzają wyłącznie osoby upoważnione przez Usługodawcę lub podmioty, z którymi ściśle współpracujemy.
- Wszelkich zmian w zakresie swoich danych osobowych Użytkownik może dokonać po zarejestrowaniu się, a następnie zalogowaniu w Sklepie Internetowym przy użyciu Hasła i Loginu.
§ 3. Pliki cookies
- Witryna lasszamana.pl używa plików cookies – niewielkich plików tekstowych wysyłanych przez serwer WWW i przechowywanych przez oprogramowanie przeglądarki. Dzięki nim witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się Użytkownik. Cookies ułatwiają korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Zbierane informacje obejmują adres IP, typ przeglądarki, język, rodzaj systemu operacyjnego, dostawcę usług internetowych, czas i datę, lokalizację oraz informacje przesyłane za pośrednictwem formularza.
- Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzania, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z naszych witryn, co pozwala ulepszać funkcjonowanie serwisu i zapewniać skuteczniejszą nawigację. Monitorujemy informacje o Użytkownikach za pomocą narzędzia Google Analytics, które rejestruje ich zachowanie na stronie.
- Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies:
- „niezbędne” – umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. pliki do uwierzytelniania,
- bezpieczeństwa – służące do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania,
- „wydajnościowe” – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania z serwisu,
- „funkcjonalne” – służące do zapamiętania wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizacji interfejsu.
- Użytkownik w każdej chwili może wyłączyć lub przywrócić opcję gromadzenia plików cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcje zarządzania plikami cookies są dostępne na stronie http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies.
- Dodatkowe dane osobowe, takie jak adres e-mail, zbierane są wyłącznie w miejscach, w których Użytkownik wypełniając formularz wyraził na to zgodę. Dane te zachowujemy i wykorzystujemy tylko do celów niezbędnych do wykonania danej funkcji.
§ 14. Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Produkty oferowane są ze względu na ich wartość historyczną, etnograficzną itp. i dostarczane są bez wyraźnej lub domniemanej gwarancji przydatności do określonego celu. Informacje o nich mają charakter wyłącznie historyczny, naukowy i edukacyjny i nie powinny być interpretowane jako zalecenie do konkretnego zastosowania. Wykorzystanie i zastosowanie produktów odbywa się na wyłączną odpowiedzialność i ryzyko Klienta.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw) w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień Regulaminu.
4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość cenzury i moderacji recenzji produktów oraz nie odpowiada za ich treść.
5. Wszystkie Produkty sprzedawane na stronie są legalne.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.